POLITIKA KVALITETE
Monterra d.o.o. trajno se opredjeljuje primjenjivati sve zahtjeve norme HRN EN ISO 9001, te se opredjeljuje za djelovanje unutar njenih okvira.
Opredijeljenost Monterra d.o.o. za sustav upravljanja kvalitetom očituje se kroz:
– kontinuirano poboljšanje kvalitete usluga;
– redovno praćenje te stalno unapređivanje poslovanja kao i zadovoljstva kupaca (Investitora);
– usvajanje novih proizvoda te razvijanje istih;
– osiguranje potrebnih sredstava i opreme potrebne za kvalitetno ispunjenje poslovnih zadataka;
– koncentraciju na racionalnu upotrebu energije i prirodnih resursa, stalno praćenje i analiziranje utjecaja na okoliš, te postavljanje i realiziranje ciljeva u svrhu funkcionalnog i nadziranog sustava upravljanja okolišem;
– definiranje obaveza svih zaposlenika, potrebna ovlaštenja i znanja istih, kao i razvijanje svijesti o načinu na koji njihov rad utječe na kvalitetu;
– kontinuirano stručno usavršavanje naših zaposlenika;
– ambiciozne i ostvarive ciljeve kvalitete.
Djelotvornost sustava upravljanja kontinuirano ćemo poboljšavati, a sve u svrhu osiguranja visoke razine svojih usluga, trajnog zadovoljstva svojih kupaca (Investitora) i ispunjavanja svih njihovih očekivanja, poštujući sve zakonske propise Republike Hrvatske.
Dužnosti i obaveze svih zaposlenika su upoznavanje s utvrđenom politikom kvalitete te provođenje i preispitivanje iste kako bi u svakom trenutku djelovali u skladu s postavljenom vizijom i misijom organizacije.
Direktor:
Dalibor Udovič
Dokument br.: QS-A-00-05
Revizija: 1.00
Datum izdavanja: 07.07.201